Sunday, September 26, 2021

Make 3D Interior Design And 3D Rendering With 3Ds Max











About:

  • Tôi có thể thiết kế và kết xuất nội thất (phòng ngủ, phòng khách, nhà bếp và nhiều hơn nữa)
  • Tôi có thể thiết kế và kết xuất ngoại thất và cảnh quan (biệt thự, nhà hàng, cửa hàng, quán cà phê, quán bar)
  • Tôi sẽ cung cấp các cảnh của tôi (Nếu bạn cần)
  • Tôi sẽ tạo mô hình 3D và kết xuất từ ​​các tệp 2D của bạn
  • Tôi sẽ tạo mô hình 3D và kết xuất Sản phẩm 
  • Tất cả các dự án như nhà ở, công ty, văn phòng và nhiều hơn nữa

Reviews


Seller's Response:

Before order, I reviewed with the seller whether he can do the project or not. He assured me that he can do it, but unfortunately what he did is completely different than what I want and I gave a chance to edit it. then he stopped answering. I want a refund.

Seller's Response:

fast and good job!

:

I like the work, he only need to listem more :)

:

I like your job, thanks!

:

thanks for trusting me




No comments:

Post a Comment